Kenyeret a világnak kampányszlogen: „A kevesebb üres!”

Létrehozás: 2009. április 28., 08:58 Legutolsó módosítás: 2009. április 28., 09:04

Haltern – „A kevesebb üres” – ezt a reklámszlogent választották 2008 legjobb reklámszövegének. A Brot für die Welt (Kenyeret a világnak!) akció keretében a szegény országok alultápláltságára figyelmeztettek ezek a plakátok. Forrás: idea.de

A Buttgereit & Heidenreich (Haltern/Münsterland) reklámcég által kifejlesztett üzenet a Mediadesign Főiskola zsűrije (Berlin, München, Düsseldorf) szerint meglepő és elgondolkodtató. A szlogen a középpontba helyezi az alultápláltság problémáját és a hozzá tartozó majdnem üres tálka figyelmeztet a mindennapi problémára.

Az ügynökség egyébként már 17 éve szociálisan érzékeny szervezetek, egyesületek, alapítványok és vállalkozások számára készít reklámkampányokat. Az egyházi szervezetek mellett a ProChrist evangelizáció is megbízóik között van.

Az ügynökség vezetője, Michael Buttgereit elmondta, hogy professzionális szakmai hátterük segítségével szeretnék az evangéliumot mindenkihez eljuttatni. A „Kevesebb üres!“ plakátjukat 20 ezer reklámhordozón láthatták az emberek 2008-ban.

Dokumentummal kapcsolatos tevékenységek
  • Küldés levélben